Tuesday, April 11, 2017

Slim Sihat Seawal Seminggu

Mudah, kenyang, tiada lagi sakit kepala
==========••====================



Saya nak share je, before ni saya takut amek coffee sebab takut angin dan sakit kepala...
Naseb baik saya berani mencuba min kaffe.. Alhamdulillah saya dah leh rasa bebas migrain... 98% bebas.. 3 bulan saya amalkan memang bertenaga, baik untuk time puasa... dan untuk yang diet.
Untuk yang diet, ada partner share... kurus dengan mudah dengan min kaffee dan garlic pada waktu malam... menjadi wehhhh


Kawan saya Eliza Dianna Zahadi pada mulanya cuak takut dengan coffee ni.. Tapi amek nahhh g memane pasti dia bawak.. Alhamdulillah dah smp Mekah pon min kaffe dia bawak... Thanks munggg..Syukur mu pun puas hati..
Nak order, meh pm saya

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template