Monday, July 2, 2012

Quinny Zapp xtra Stroller untuk Raihana

Sempena genap 3 bulan dilahirkan, en abi dengan senang hati nya mau membeli stroller untuk yang tersayang. Aku memang ditugaskan untuk dapatkan info berkenaan stroller. Dah lama asek surf dan refer pada orang, tapi aku masih tak dapat buat conclusion sehinggalah aritu kami ke IKEA.

Masa di IKEA, en asben nampak sorang mamat tu bawak stroller Quinny dan terus bagitau aku. Cantik la stroller ni, sedap je nampak anak dia tido.. Selesa kot. Aku cakap...mahal la itu Quinny. Harga nya aku tak brapa nak check sebab mesti beribu-ribu lemon.

Pagi semalam, kami decide nak pergi beli. So aku surf la dan akhirnya muktamad. Mau Quinny Zapp xtra instead of Quinny Zapp saje. Alasan: Sebab leh pusing kedudukan baby menghadap kita atau menghadap depan.

Kami ke MyBabyStore di Kuchai Lama. Tak jauh je dari opis aku. Lagipon harga sama je aku survey (online). Naseb tak payah beli Maxi Cossi Carrier - salesgirl tu cakap tak payah sebab Raihana dah besar. yahooo save money...


Raihana sedang test drive bakal strollernye


 Mood enjoy sakan okeh..


Nampak happy yer dapat tempat baru... Pandai plak dia pilih nih yer...RM1999 tu kalau dengan carrier and kami punya tak amik carrier so harga nya RM1399.

Kaler plak, either merah atau hitam. Memula aku nak merah, tapi en abi cakap tak cantik, common sangat dah. A'a la betul jugak, lagipon selalu aku tengok orang pakai Quinny hitam.. So decide hitam la..baru ada kelass..

Ummi saje kasi Raihana test sini skali..


Lepas tu balik untuk unboxing cz rushing nak g PD ade reunion Master UPM okeeh... Nanti aku akan update entry itu sebab tak de nak snap gambar sangat asek melayan Raihana.

at PD Marina World Resort.. tengah tunggu barbeque siap...yeahh




6 comments:

Unknown said...

weh..mahalnye stroler spai lbh 1k ni..aku dulu 3 rat something je..huhu..x brani beli mahal material cpt rosak..
btol la ckp laki ko tu, kaler merah common sgt..itam not bad la mane tau pasni dpt bby boy plak, bleh la recycle je..huhu..aku plak suka orange...orange tau no red..huhu~~

Unknown said...

yang ni femes brand jugak..tu berani invest... laki aku la dia berkenan ngan stroller ni...1st time tgk terus jatuh hati.. aku plak sbenarnya xbrape kenan kalo satu tayar kt depan..tp bila dh pegang smalam..aku suka la..selesa...... xpela ngah mahal sikit tp leh guna lama harapnya...lgpon pasni kalo ade adik boy..xpayah aku beli lg... ko punye oren eh..cantik gak oren....

e.l.i.z.@ said...

Aku suko gok stroller ni...nati eiymann dpt adik, aku nok sewo hop mu jah la ekekkeke

Unknown said...

hehee of course buleh..nati raihana tolong tolak stroller adik eiymann nati..eiii x sabarnye...

Unknown said...

eh,guano kalo twins lg ek...ekekekeke~~

Unknown said...

hahaha leh tutup kilang

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template