Tuesday, February 28, 2017

Penawar untuk Hamil atau Stabilkan Hormon

Suami Sayang Isteri Ketat²

Ada satu rahsia yang saya nak
kongsi dengan semua. Rahsia untuk bagi sang suami sayang uols ketat² ...
Kenapa???


Saya ada satu pil herba "MAHARANI" yang mana sebenarnya bukan untuk sang isteri sahaja tapi juga untuk anak dara. Yang mana suami yang sayang isteri ke bakal isteri, WAJIB beli kerana untuk kebaikan bersama.
Setakat ini, banyak testimoni yang saya dapat dan juga pengalaman sendiri.


Fibroid saya hilang selepas 2 minggu consume. ( Masa saya dapat tau memang frust yang amat sangat dan down. Semalam g scan doc cakap kosong, xde dah)

✔ Stabilkan hormon... so bila hormon dah stabil for sure akan meningkatkan chance untuk pregnant. (Jika bernasib baik, terus pregnant dengan satu ball Maharani je)


✔ Stabilkan period setiap bulan dan tetapkan cycle period yang terganggu.

✔ Mengawal keputihan
✔ Menambahkan tenaga dan darah
✔ Melegakan tekanan dan kesakitan.
✔ Aktifkan hormon estrogen, progesteron dan androgen wanita(hormon seks)
✔ Melegakan masalah wanita dan gadis remaja ( senggugut, usaha elak kemandulan, edaran haid)

✔ Amalan baik selepas bersalin (menguat, mengecutkan otot rahim, saluran peranakan, tambah darah)
Jadi, ape tunggu lagi. Mulakan langkah bijak seperti saya dan kawan² .


PM/ WA 0133433878
PM/ WA 0133433878
PM/ WA 0133433878


 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template