Wednesday, September 1, 2010

Musim Exam..exam...huhu

Alkisah lama sungguh bertapa...ni ade mase sket..aku nk updet blog...citer yang eksiden Ahad aritu pon lom sempat update...takpe..next entry aku cover balik citer tu..hehehe

Arini aku MC...perut gastric melanda kembali..dahla malam ni ade test..so aku decide better rehat..kang malam ni golek2 dlm dewan exam..lagi la parah...rugi 20% markah aku ( hahaha bajet dpt full mark...insha'Allah)

Malam ni 8.30 mlm..bermula nya exam ku..sabjek Software Architecture..pergh...!!!! ganas nye nama sabjek tu..huhu ku sungguh takut...tp doa byk2 and solat ajat bg aku tenang jawab soklan..ni test pertama after aku tinggalkan UTM..hhahaha ,konon2 nervous la ni..

Okla...xleh bebel panjang2..kang lupo nk stadi..kawan2 doakan aku dpt jawab test malam ni ngan success ye...Amin

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template