Friday, February 18, 2011

Menjelang tarikh tutup GA ku...

Wohooo lamanya xupdate blog...hurm..tp dlm masa sama..aku still menjenguk blog ku tgk and review blog korang yang dh join GA aku..walaupon xler ramai ..tp aku tetap appreciate cz korunk sudi meluangkan masa utk join GA aku...Tq yer kawan2 baru ku..

Arghhh..lega cz abes mid test 1st paper malam td..now kene concentrate utk menulis tangan..arghhh utk assignment yang kene anto esok.. Kenapa kene tulis tangan ?? Ahaaa dr aku bgtau kene tulis tgn..hehe kalo x..sure operasi COPY and PASTE makin giat laa..ahaks..Malasnya...sure jari ku krem sat lg...

Ohooo...esok 19hb...so dh dekat dh ngan date closing utk join GA aku tuh...so...berdebar jugak ni..cz xpernah buat GA..walau agak simple...hope korunk suka ngan keputusannya nanti .. well...aku x dan lagi finalize...tp dh terjah la blog korang...tungguuuu...

Resultnye...akan diumumkan dlm next wik..hari ape...hurm..tungguu...so rajin2 la menjenguk kat sini yerk...
Winner diharap alert yerk...

Dahla..xreti dah bebel ape lg..lapoo......sob sob..makan sowang malam ni..en hubby dah balik Perak tgh hari td...aku dh mula terasa rindunya...tp xpe...senin nanti die dtg lg...xsabo nye tunggu senin....

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template