Sunday, August 14, 2011

Berbuka puasa di Hotel Legend

Akhirnya...sejak awal ramadhan aku belum berkesempatan berbuka di luar dengan kawan kawan. So smalam aku ada jumpa Yus..yang kelakarnya...janji nak jumpa kat Masjid Jamek cz aku g ngan tren je... then hujan..kami decide lepak je kat masjid until Asar cz leh solat siap. Skali kami terlepak dari kul 3.45 sampai kul 6pm..hehehe

Kami melepak sambil surf tempat berbuka. Sbenarnya nak try JW Marriot...skali fully booked..huwaaa...so kami booked la Legend Hotel. Hurm not bad. RM 102/pax tapi kalo pay using certain credit card dapat diskaun 20%. So aku gunakan je kad aku...dapatla save dlm RM40 untuk kami dua orang.

Cakap banyak tak guna poser-poser ni..Jom layan gambo smalam..Zasttt

Makanan KAMI
Mekyus with makanannye..

Abaikan muka saya yg serabai....

Erk...no nasi ye...

My favourite dish.....kambing panggang with black pepper sauce

Pencuci mulut..

Karipap sini memang best

 Soya, Guava juice and Teh Tarik..Terbaekkk

Nampak comel je kan

Murtabak, roti canai, udang celup tepung and cucur kot satu lg...


4 comments:

e.l.i.z.@ said...

aku make kt hotel gok ekeke biar x pose pun :P

Unknown said...

hahaha...x feel mung kalu x poso..wkakakakaa

Elyda Mama Lydya said...

sedaknyo tgh hari gni tgk mkanan plak tu..mmg best buko pose kt Legend..x amik dim sum dio ko sedak jgk..

Unknown said...

xde plak aritu..ko aku hk xperasan sbb byk sgt menu dio...

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template