Wednesday, August 17, 2011

#

Missed En Hubby so much

Entah kenapa arini aku rasa rindu sangat kat en hubby..

B...I missed u so much...sob sob....bila rindu aku sure tengok gambar ni cz ni gambar last aku snap masa atas keta aritu.....Lambat betul nak jumpa abi ni..

P/S: Entry merapu jiwang karat..

6 comments:

e.l.i.z.@ said...

i mis u too :P

PurpleSakura said...

i miss u too...lamo gilo x ketemu..hanya kot sms nga alam maya je ketemu

mek yusz said...

Aku lagi la teramat rindu..rindu utk memanggil panggilan sayang....kalo aku tahu begini akhirnya,tentu sikit pun aku takkan ahh.. Walau sikit apa yg pernah dia minta atau suruh..sayangnya,begini kehidupan, bila tak xde bau nk menyesal...

PurpleSakura said...

jgn gitu yus..kita redha nanti dia tentu bahagia di sana..aku memahami tetapi semua itu bukan kuasa kita yus. ape buleh buat. kita hanya merancang..Allah jua menentukan..mcm aku pon sama.....

e.l.i.z.@ said...

sedihnya baca ;(
so utk kita 2 fieza, hargai lah apa yg ada depe mata kita =)

FIeZa said...

ha'a....huhu

Follow Us @soratemplates