Tuesday, June 22, 2010

#

Jenjalan kat I-City

Lastwik ke bila tah aku xde kojer..cari kojer...g I-City..saje nk tgk keadaan sane smbil nk usha baju dinner aku..almaklumah tema dinner tah ape2 tah.."World Cup Fever"..so bajet nk cari baju Italy or Germany..alih2 terbeli Brazil...aku slalu camtu..target lain..dpt nye yg lain..esp bab shopping...hahah tp aku puas hati cz leh guna la jaket tu wat naik bus...haha

Sila abaikan muka aku mcm bxde mekap dah...panas ronda2 tgk lampu

So..pas dpt baju..usha2 bende lain...mcm topi ke ape..tp mcm xberkenan..haha..malaslaa nk beli...biasa sgt..+ xkene ngan baju aku tuh.. So kami jalan2 tgk lam pu..fuh ramai jugak bebudak + mak bapak budak jenjalan....smp aku nk jumpa ngan frend aku pon xjumpa...ahaks..itula..sorang ke hulu sorang ke hilir...then call..silap tmpt...hahaha...
So ni sikit sebanyak gmbo yang aku ngan en hubby sempat snap...

wif snowman yang xde lampu

En hubby sowang2



Lpas pusing2 smpai pening2...kami terus balik rumah...kepenatan cz esoknya aku kojer...

No comments:

Follow Us @soratemplates