Tuesday, January 18, 2011

Sessi jumpa Gang Lama UTM

Arini cam biasa aku g kje ngan malasnye..almaklumla hari Senin..tp aku ttp maintain siapkan keje before balik..balik on time..tp en hubby lewat amek 20min..huhu..
Terus direct g KL..amek mekyus kt Ambank Pudu then benti kt tren masjid Jamek amek yatt..so secara x langsung plan kami nk jumpe kt Sogo x jadi cz semua aku dh angkut dlm keta..dalam jem tu byk gila citer yg disembangkan kami semua.. Next..menuju ke Kg baru..sessi makan2...semua kebulur...hehehe

Bila dah kenyang..balik anta yus and yatt ke Selayang and aku amek siap2 steamer aku yg kirimkan member kt Germany belikan..hehe dh stengah tahun beli..br skang g amek..tu pon mekyus tlg g amek kt JB cz kebetulan die g sana awal tahun aritu..

                         
 Nilah steamer baru aku..hehe tgh berpikir2 nk cube steamkan ape..



Next..g Damansara Damai sat...en hubby ade amek document penting kat sana..then terus balik..aku cam biasa tido..a.k.a terlelap cz kepenatan since last nite berjaga siapkan assignment..mcm malam ni la..naseb assignment ade 5% lagi nk touch up esk..jumaat baru anto...tp elokla siapkan cecepat cz esok dh start kelas..so secara automatik ku xde masa sgt nk hadap assignment tu..

Okla nk tido...tgh berpikir2 nk buat contest sempene next anniversary ku..tp tatau lg pasai ape..any idea x?

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template