Sunday, January 23, 2011

#

Strawberry and Kiwi Triffle

Dengar nama entry tu ..mesti ade yang tertanya2 ape ke hal la fiza dok post ni..Ha sbenarnya Jumaat malam Sabtu aritu..aku g tesco...balik tu..lepak2 jap..kul 1 pagi leh plak rasa nk buat triffle.. (ni  tergerak ati since aku g umah mekyus kawan ex-utm)..die buat triffle stoberi..

So..g tesco...cari sume bahan2..balik terus buat..wah senang je upernye..ingatkan susah..cume die leceh cz maybe ade a few layer nk kene buat..tp for me still ok la kan.. Ekcelly malam tu jugak aku terus upload gmbo2 tu kat fb...ramai jugak kawan2 mtk resipi...so aku dah pm inbox la kat derang...seronot sgt cz ade yg prihatin..Lg best la cz aku jarang memasak since jd student balik neh...xde masa sgt..hihi alasan..

So..ape kata korang layan zasstt kejap gmbo yang bakal memecahkan liur korang..jangan marah ye..

Bahan-bahannya ialah............seperti di atas...kek gulung, jeli kristal, tepung custard, fruit coctail, susu ideal, kiwi and stoberi..

Kek lapis dipotong dan disusun ke dalam bekas...ikut suka bekas mana

Fruit coctail

Taram.hasilnnya...menarik kan.....

No comments:

Follow Us @soratemplates