Friday, January 14, 2011

Bubbye Mom and Abah

Hurm...sob sob...lama gila aku tinggalkan blog..since end of last year..cz
- broadband xde
- memang malas nk updet cz kelas baru start..mood nkg kelas je ade..
- kt opis xleh pulak masuk blogger.com..hampeh kan

So...awal bulan aritu aku balik kg nemankan parents dtg kl...buat treatment kt damansara..so td derang dh balik..terasa teramat sunyi bila aku balik kelas..Almaklumla mase derang ade..adik2 aku and cousin mmg lepak sini..mak aku suke masak2...sedap plak tu..huhu mak, abah..miss u..luv u

Td aku amek half day leave cz nk bawak abah g clinic before naik flight..tkt ade complication since die asek sesak nafas lately..kesan dr buah pinggang die ade poblem..aku teramat sedih...tp apekan daya..die nak balik jugak..kesiankan adik bongsu kami sorang2 kat umah..Td aku g uruskan derang smp masuk ke departure..aku plak direct g kelas..

Bayangkan td aku balik lalu putrajaya nkg serdang..mana aku tau situ ade jem..so dua jam baru aku smp kelas..5suku dr LCCT kul 7suku br smp kelas..pergh...tp disebabkan semangat..aku masuk jugak kelas..
Tp td ngantuk gile dlm kelas...huhu lgpon mind asek teringat mak abah..huhu

Okla..nk tido la..saje lepas gian lama x update blog..Tp aku rasa ade org yang x sepatutnya baco blog aku neh..tp muka xmalu..

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template