Thursday, March 31, 2011

Need advice utk amek supir kat Bandung

Lamanya x updet blog (ayat standard aku).. Aku agak bz ngan kje lastwik and ade mid term test + siapkan assignment..and smlm br setel semua nya..Oh ye..agak bz pindah new opis pon ade jugak..

So...dalam bz aku tetap spend time surf utk tips2 ke Bandung..skang tgh pikiaq sama ada nkg Bandung saja atau nk spend one nite kt Jakarta..ape advice korang..Aku g sana 5D4N..insha'Allah..hotel dh booked thru Agoda je..3 nite kat Hotel Cihampelas 2, Bandung.. Lagi satu malam either kt Bandung or Jakarta..

So skang nk survey ade ke geng Mesia ni yang nk ke sana on that time.. from KL 14hb Apr 2011...turun kat Jakarta..

1) Skang tgh pikiaq dari Jakarta ke Bandung naik ape..nk save cost since smp dh 2.30pm...so agak2 3 jam baru smp Bandung..ape je leh buat melainkan makan n tido..

2) Makanan kt sane...any advice..aku ni agak kureng nk makan benda2 yang aku xsuka..tp hope kt sana jumpa makanan yg besh and HALAL..insha'Allah

3) Ape lg yerk..haa aku ade senaraikan beberapa tmpt yang under wish list..tp xtau la dpt g ke x nanti aritu..

4) Xde ape nk updet..no idea sbb dok layan idung yang diserang flu lg..adeiii...xtahan nihh..

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template