Saturday, April 2, 2011

3rd Anniversary...Cameron .. punye citer

Walaupon citer ni dah lama ..iaitu February 2011...tp aku ttp nk upload laa ..byk nye kje smp citer kami ke Cameron Highland ditangguhkan..Oleh sbb dh lama ..aku cite serba ringkas jele..

G sana..kami x booked pon hotel..main terjah je..then smp area Brinchang..kami check in satu hotel..entah hotel ape..capalang je..janji ade bilik kosong and dekat ngan pasar malam cz mase tu dh lapo..+ gerimis...

After check in..kami g jalan2 beli makan..aku sempat beli jagung bakar, keledek rebus (sedap siut..manis) and stoberi dua bekas..murah gila RM15 dua bekas besar jugak..sbb malam2 selepasnya aku cari lg..dpt RM10++ satu bekas yang sama..agaknya aku g masa tu org nk tutup kedai..die nk habiskan..tp buah still fresh cz baru packing time kami beli..

Esoknye breakfast stoberi tu..sedapnye....and makan kt luar hotel..Angkut barang2 g jalan2 and tgh hari g hotel lain sbb xmo dah hotel tu..xbesh...So next..kami booked hotel Iris..Hotel ni xjauh dari Shell, Brincang je..nampak dari tepi jalan..Bilik sini ok sket dari sana..tp aku request tuko bilik cz bilik yang dia kasi tu busuk..haha..Naseb die kasi bilik lain yang besar dan tepi bilik dh leh nampak kete kami..

Gmbo kt Butterfly Farm

Nampak x rama2 tuh..

Aku mmg xtahan sejuk sgt..malam tido berlapis2..hehe compare ngan en hubby yang maintain jer..Tiap malam mmg aku beli jagung ..naseb aku x kembung perut..yela..perut aku ni sensitif..

Esok pagi g jalan2..g MARDI la g cactus valley la...mcm2..siap beli ice cream stoberi..walau sejuk aku dpt abiskan 2 batang ice cream..yang kelako aku siap pening muntah2..tp bila dpt ais krim tu ok je tetibe...haha..
Pastu g Cactus Valley..adeiiii gatal2 abes bdn aku mai sini..




Aku xde la nk citer sgt g mana2..sbb xde nk jalan sgt..kami more on honeymoon la dr berjalan2 tu..lgpon kebetulan kami g tuh...gerimis manjang..mcm2 salji turun pon ade rasanya..hehehehe berangan jele..




Okla..layan dulu citer ni....Smbung lg nanti next episode.

2 comments:

Farra Dhelina said...

bestnya gi CH.. tak shopping roses ke kak?

Unknown said...

ade..tp masa akak g roses xbyk....sbb cuaca xelok sgt kot..tp plan nkg lg ni tgh thn..ngeh ngeh...

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template