My Pregnant Story : Alahan yang masih belum hilang

1:34 PM

Alhamdulillah sekarang kandungan ku sudah masuk 12 minggu ++. Sehingga ke hari ini ku masih lagi dihantui masalah alahan yang amat teruk. Smalam pon ku sudah MC cz sudah dua hari x mampu bekerja dengan baik di tempat kerja. Ape sahaja yang dimakan akan keluar semuanya dengan mudah sahaja. Kadang-kadang rasa sedih tapi apa boleh buat dah itu memang normal simptom untuk orang peknen. Ape pon ku berdoa semoga fasa alahan ku akan cepat berakhir. Amin.

Siang terjaga je dari tido, terus rasa loya tekak. Sebelum solat Subuh sudah pasti ku akan muntah air sahaja sehingga lembik. Kadang-kadang amik masa 15 minit baru dapat berwuduk. Masa tu muntah sampai terkencing la orang kata. Memang perit wooo...


Oh ye dekat sbulan awal peknen aku x mampu drive sniri sbb asek nak pitam..Allah je yang tau masa tu...

Walaupon aku tinggal bersendirian ku masih dapat uruskan diri sendiri walau kadang-kadang terlantar sendirian tanpa pengetahuan sesiapa. Tak sorang pon yang mau amek peduli. Naseb baik ku punyai asben and adik yang banyak membantu ku. Kawan-kawan..huh...ada yang baik menanyakan kabar..mendoakan agar ku cepat sihat..tapi x kurang juga yang mula mendiamkan diri menjauhkan diri dari aku. Aku pon xpasti kenapa. Ape boleh buat...aku nak bawak diri pon huyung hayang kadang2..inikan pula nak pikir orang lain. So skang hidup mau diteruskan. Tak sabar tunggu adik ku stay ngan aku. Sekurang-kurang nya ada orang yang dapat ku mintak tolong dekat dengan ku.

Almaklumla tinggal sendirian macam tu la. Tapi takpe..Aku redha sebab semua ni ketentuan dari Illahi. Setiap yang terjadi ada hikmahnya.

Sambung pulak episod lain....Ni episod luahan perasaan je kot..ngeh ngeh ngeh..

You Might Also Like

6 comments

Like us on Facebook