Tuesday, November 20, 2012

Anna Raihana Collections

Dengan ini secara rasminya saya merasmikan pembukaan page baru untuk memudahkan saya menjalankan bisnes online yang sedia ada. Alhamdulillah permintaan amat memberansangkan jadi saya rasa baik buka je page berasingan untuk memudahkan customer refer pada product.

So, sesiapa yang belum like lagi page baru saya bolehlah ringankan jari click button like pada page
"Anna Raihana Collections" di facebook anda.



Kenapa saya memilih nama Anna Raihana Collections?
Reason nya adalah:

1) Anna - Nama common saya di alam maya. hehe
2) Raihana - sempena nama si kecil kesayangan saya. Semenjak dia lahir Alhamdulillah rezeki makin berganda. Syukur padaMu ya Allah.

3) Collections- of course la sebab koleksi product sebab saya tak fokus satu item je tapi banyak.


Nanti saya akan update product dari semasa ke semasa. So far sudah ada beberapa item list tengah queue untuk diupdate. So haruslah sentiasa visit page ni yer.

Tq atas sokongan anda.

1 comments:

Unknown said...

hy salam kenal,
blog kamu keren ya,
dan pengunjung serta join to site jga banyak,
untuk menjalin silaturahmi dalam dunia maya saya harapkan balasan komennya dan join in my site (blogger)
klik http://matabathin-dery.blogspot.com/
dan sahabat jga bisa pasang iklan gratis di sini http://detectionme.blogspot.com/
salam sahabat :)

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template