Friday, October 1, 2010

Yuhuuu rumah baru ku

Hurm...xde idea since berpindah ke umah baru (blog) neh..aku tpaksa create baru atas beberapa sebab yang x diingini..utk keselamatan semua pihak yang terlibat..hurm...dh sminggu sbenarnya aku create blog ni..arini baru tergerak ati nk post entry..tp xde idea...

Aku cume nk update..aku skang teramat bizi ngan assignment yang everyweek kene presentation sejak dua menjak ni..ades..dahla nextwik aku kene g Team Building kat Taman Negara..tpaksa postphone presentation..huhu....lepas ke idak tu issue no 2...huhu..janji hati boss kene jaga..merana pon ade...nak wat cemane...ade yang pentingkan diri sendiri..

Malasnyaa nk iron baju utk kje esok..dahla Friday...ptg aku ade kelas lagi..oh Noooooooooo...
Hurm..okla dulu entry umah baru ni..nanti smbung citer lain plak yer...

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template