Monday, October 4, 2010

Hari yang memenatkan ku

Argh.........kul 430 am pg td aku dh terjaga nkg kojer..chewah konon rajin laa sebab arini senin kan..upernye jam masih awal lg..so..ku tarik selimut terus tido lg..tup2 terjaga 645..haaa terus bangun..ku xnak terbabas tido...sbb arini ade stock count kat opis..kang smp lambat xke naya aku nk menjawab..hihi

Arini dpt rileks dr 'gangguan' salesmen cz aku tinggalkan hp ku kt drawer cz xmo diganggu time tgh wat stock count..kang lari plak figure yang aku record tu...xpasai2 kene kira balik..huhu

Arini paling lmbt aku dpt siapkan kojer mengira tuh..huhu..jenuh mengira stock utk Mauritius, Sri Lanka , Maldives lagi mane tah..itu je yang aku hengat..aku bukan tukang kira..aku tukang record and verified ape yang operator dah buat tu..tp penat jugak cz mmg banyak gila barang kt wehos tu..smp nk jalan pon kene nyelit2..haha mcm main hide and seek..haha

Start kul 9 abis kul 3.30 ptg..pergh..cukup lama...haha tp ade dua kali break la..lunch provided by company..huhu..tp xbesh pon melainkan pizza..yg tu okeh okeh jela kan..huhu

Arini en hubby jemputku balik lmbt sket..kul 7 baru die dtg amek..huhu..lmbtnyaaaaaa...balik tu tersinggah secret recipe..beli cheese cake utk ku..

Okla dah sangap..ku dh telan 4 biji panadol arini....adeiiii

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template