Sunday, November 21, 2010

Yahoo..Merdeka......

Tiada apa yang dpt melegakan hatiku..selain dari abes exam td..syukur...tp ade sedikit frust cz soklan susah..huwaaa...walaupon open book...tp tetap susah bagi aku..sbb take time utk cari jawapan or clue utk jawab soklan tu..huhu takut nye nk tgk result...huwaaa


Ekcely smalam pon aku ade satu paper..huwaaa dhla selang shari je..agak stress jugak..tp layan zasst je...so ptg td pas makan..kul 4 aku bantai tido..almaklumlh minggu ni asek bersengkang mata duk hadap buku..itula nama nya last minute punye preparation..huwaaa...xmo lagi buat utk next sem..chewaa..mcm nak stadi awal2 je...boleh ke..huhu insha'Allah..sbenarnya tu azam aku masa awal sem aritu..tp xterdaya nk buat..penat...

Tadi disebabkan tido..plan jogging aku cancelled..hehe xterjaga walau dh set alarm..hp xjumpe...upanya duk bawah bantal..siap dh off cz battery dh abes..haha..alamak..malam ni xngantuk plak nktido..adeii esok dh kojer..cemane ni..huhu

Malam td en hubby dah balik perak..sob sob...tp yang best td call die ...die bgtau..kalo xde aral..insha'Allah lusa die dtg kl..hihi..syoknyaaa

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template