Wednesday, December 22, 2010

Bercuti - PD Legend Water Chalet

Actually post ni suppose to update last two weeks..tp disebabkan laptop aku xde..(kasi adik) then aku xleh bukak blogger ni dari office..tetibe kene block..tp ni ok plak..so aku nk cecepat update la post yang agak lama aku peram ..haha

Actually aku gerak dari sini senin pas kje...cz selasa aritu cuti Awal Muharram..so check in dua room..satu utk aku n en hubby and satu utk hanim and family...best gila stay sana...mmg syok...angin sepoi2 bahasa bila duk atas katil..maklumla sea view..tp view sea die x chantek mcm langkawi..air kat PD xbiru...haha penuh minyak..xsuka xsuka...

Malam tu..g makan ikan bakar kt mane tah..tp yang aku tau kat ngan Kem PLKN...itu je tp ape nama kem PLKN tu aku xtau..hehehe syok..siamese nye masakan..
                                      

So..xnak panjang lebar lg..zassstt layan gambo2 ni...

                                      
                                  
Nila gmbo bilik kami ..haha dua katil..satu utk tido..satu utk sepahkan brg..haha..itulaa org yang bertanggungjawab menyepahkan bilik tu..

View dari balkoni bilik....

Nila gmbo Maia Qaisara...anak hanim
Ni la hanim..

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template