Wednesday, December 1, 2010

JOM JADI FOLLOWER GADIS KAMPUNG

Wow...menariknya dengar..menarik jugek sbb tgh surfing2 cari contest utk blogger..tetibe terjumpa satu contest dari Gadis Kampung yang berbunyi :





Salam semua follower, saya nak menganjurkan satu contest sempena first anniversary 10.10.10 nie...my hubby bersetuju nak sponsor hadiah...
Saya ingin mencari follower sehingga 1010 followers bersempena tarikh anniversary kami...
korang berminat jom la baca syarat-syarat

wahh...bestnya mendapat full support dari en hubby...anyway..saya nk wish heppy belated anniversary to both of you...
SYARAT-SYARAT :




  1. Jadi follower my blog   : Saya telah jadi follower ke : 459 -- > Done
  2. Buat entry di blog korang bertajuk: JOM JADI FOLLOWER GADIS KAMPUNG (kalau korang rajin korang citer la sikit tentang blog saya nie)   -- > Done
  3. Nyatakan dari mana awak tahu mengenai contest ini : dari blog gadis kampung sniri cz terjumpa masa surfing..  http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/10/join-my-contest-be-my-followers.html     -- > Done
  4. Bila korang dah buat entry dan dah join blog nie tolong tinggalkan komen ye berserta url entry anda..
  5. Tolong  letak banner saya di sidebar korang.    -- > Done


    Hadiah Yang Ditawarkan







     


    TARIKH TUTUP PENYERTAAN:



    Bila follower saya mencecah 1010 maka automatik contest ini ditutup
    @
    TARIKH TAMAT CONTEST : 26.12.2010

1 comments:

Gadis Kampung said...

gk datang mencari pemenang nie

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template