Monday, December 5, 2011

Trip to Kota Kinabalu

Lamanya aku peram entry ni...dari July aritu sbenarnya aku nak update tapi tak kesampaian. Agak busy dengan kelas dan lepas tu disahkan peknen..mula la mood malas gila nak update blog disebabkan alahan gila..
So aku kuatkan semangat update jugak ni sebab member aku ade nak g sana ujung bulan ni. So dia ade tanya-tanya aku...baik aku suh dia tengok je dari blog ni..senang sambil layan gambo yang ado..

Flight aku hari tu pagi....seawal 4.30 am aku sudah sampai di LCCT sebab kami ke sana ngan bus. Tak nak susahkan cousin aku yang ade kelas awal pagi tu. Sampai sana aku tido kat meja foodcourt..haha..
Sampai di BKI aku tak baper ingat dalam 9 pagi kot. tunggu kawan en hubby datang anta keta. Lama jugak cz orang sebelum tu x siap lagi guna keta.So aku layan KFC kejap kat atas tu.. Eh tetibe terjumpa Zed Zaidi and the gang makan KFC jugak...

Dah dapat kereta kami terus ke bandar KK sambil berpandukan pada map yang diambil di airport. Trip kali ni memang kami saje tak nak booked hotel langsung sebab nak try walk in..haha sebabnya aku pergi weekdays and bukan time school holiday.

Kami pergi usha dulu hotel dapat di Kg Ayer. Hotel biasa je sebab nak tido je..esok pepagi kami nak terus ke Kundasang. Malam tu kami makan di Pasar Filipina.

Balik malam tu terus terbungkang..sebab siang hari tu kami explore jalan di KK and saje g pusing-pusing sampai Tune Hotel.