Tuesday, March 6, 2012

Menjangkau Minggu 34

Weekend aritu tak sempat update blog sebab mood holiday. Lagipon tak larat dah nak hadap laptop kat rumah. Rasa berbaring lagi selesa.

Bubbye weeks 33

Diam tak diam, esok masuklah minggu 34. Alhamdulillah aku diberi peluang merasai nikmat pregnant sehingga ke hari ini. Doakan semoga aku selamat sehingga deliver baby comei ni. Amin.

Tapi ada yang tidak enak..sehingga ke hari ini aku masih lagi muntah-muntah seperti awal 2nd trisemester. Dalam 3 or 4x sehari. Kadang-kadang 2x sehari. Argh.....memeritkan bila terpaksa bangun 5am pagi tadi just untuk uwek uwek. Tapi takpela nanti saat itu akan menjadi kenangan manis dalam hidupku bila si comei ni dah keluar.
Insha'Allah

Bayangkan dengan perut sebesar ini aku masih lagi uwek uwek.. Terasa sakit ketika meneran nak uwek berbanding muntah-muntah di awal pregnancy. 


Tapi bila aku tengok ticker ni..makin bersemangat aku untuk melawan perasaan frust akibat still muntah-muntah.

Ada lagi 45 days to go..



Esok ade check up with Dr Idora at Pantai Medical Centre. Nanti aku nak update citer pasal check up esok.

opss..lupa..tadi aku dah cuak..cz noticed ade coklat kuar after lunch. tapi skang takde lagi. kene extra careful la ni...hope tak de ape2 cz esok dah nakg jumpa gynea.

3 comments:

mek yusz said...

boleh dh view via ipad..hehe..take care

Unknown said...

dsyt dugaan akk...smpi perut dh besar msih muntah2..tkpe betul tu nikmat mengandung..nti ank keluar trus hlg semua alahan..

Unknown said...

yus: aku xejas ape2 pon..hehehe

fiza: tula fiza..mmg dahsyat....tp ape leh buat..terima dengan redha je la...bkn senang akak nk peknen ni...dh dpt...dugaan plak dtg...mesti anak ni amat bertuah nnt..Amin insha'Allah..

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template