Monday, August 23, 2010

Buka Pose at Restoran Warisan , Dataran Merdeka

Ahaa..kan previous entry aku ade update yang Sabtu aritu ku ade g bukak pose ngen membe mase kt utm..yus.. die kawan aku mase 1st day orientation kt utm smp skang...hahah die ni kuat x nanges mase 1st day tu..aku nanges..heheh tp xnanges sgt cz segan kt yus..hahaha
yeke leh tahan nanges?? hahaha

So arini aku nk updet sket gmbo mase makan2 tu..aku x snap gmbo..bateri hp ku mampus...then x bawak kamera la cz g kuo aritu sbb nk shopping...tp sempat beli selai je suar...xbeli pon baju raya..haha

Kami dahla jalan kaki dr Masjed Jamek kete aku dh parked siap2 kt tren Sri Petaling..gara2 malas nk drive

So aritu berjalan la kami..ala2 tau tempatnya...direction yang dapat pon ala2 je..so kami siap tersasar ke Kelab Diraja Selangor tu..hampes...call org die..depa ckp salah tu..g menghala ke Perpustakaan Negara..ahaks (aku br tau kt situ upernya library)..haha


Kul 7.00pm kami dh smp...so lepak2 smbil usha lauk..haha leh tahan..tp hatiku dh terpaut pd air..haus laa cz jln kaki jauh maaa (dh ala2 mcm mase duk utm nkg kelas je)..So aku dh penat nk taip ni..layan zasst gmbo jele...ok x?

Buffet utk dewasa RM45/pax ...

Nampak x air utk aku...3 gelas..+ 2 gelas air kosong..haha


Mekyus..die lebey tertarik pd lauk and die xminum air manis...nanti glukose die naik...

Serba sedikit lauk...

Sebahagian dr lauk kami..haha

Jap...kami balik kul 9mlm..hahaha solat siap2 kt Restoran tu..ade surau...jgn risau..

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template