Sunday, August 22, 2010

Corat Coret utk Ahad

Hurm...tadi sahur mmg dpt lauk yang paling best stakat bulan pose tahun ni...ape tidak nya..aku dpt sahur lauk tom yam air tangan ibu kesayangan ku + ayam percik tapau from Kota Bharu.. Thanks utk adik ku Ayie cz sudi bawak mlm td.. Malam td around 1 pagi aku gerak g KLSentral g jemput adikku Ayie cz die amek flight yang last malam td dr KB-KL.

Dah sampai je umah...kelam kabut cz kunci kete ilang..Ayie turun cari kunci kt keta (sbenarnya tkt tertinggal kt keta)...pon xde...15 min pening + ngantuk cari xjumpa..sudahnya naik...alamak terjumpa dlm paper beg lauk tom yam tuh..adeh...pastu aku masak nasi smbil online la kjap..

Cukup 3.30 pg...aku ngantuk dah...(bajet nk tunggu smp sahur...tp xleh tahan..) tinggal la Ayie sorang2 online..hehe..kul 5 die kejutkan aku...cepat2kan bangun panaskan lauk..ckup berselera la aku sahur pg td...Alhamdulillah..

Yang x bape bagusnya..pas subuh aku bantai tido smp 12.50 tgh hari..adeiiiii...rosak aku nye program..bajet nk bgn awal nk stadi..sudahnya hancuss...rushing bangun siap2 g beli barang Ayie kt Giant OUG then terus ke UNISEL with my cousin a.k.a driver ku...Ku malas nk drive jauh2...so die ku paksa rela suh drive ke sana..

Aku rasa aku terbabas tido smp tgh hari pasal smalam sepetang aku round ngan membe lame mase kt utm..mek yus..syok jugak dpt sembang panjang..mmg asal jumpa je byk issue laa disembangkan..Smalam sempat buka pose ngan die buffet kat Restoran Warisan (sponsor by her..thanks yus)..after that g lepak kt hotel ngan mekyus since die dh check in for a few days kt Jalan TAR tu..Lega aku dpt golek2 pas buka..haha

Kul 10.30 aku balik ngan tren turun kt Sri Petaling cz aku park keta kt situ (malas nk drive jauh sorang...aku benci cari parking time musim ni kt area jalan TAR tu)...

Itu sajela corat coretku utk hari Ahad...ku nk stadi skejap...

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template