Wednesday, April 13, 2011

Final preparation before off to Bandung

Dalam masa yang singkat ni..aku kene siapkan satu assignmnt 'Empirical Method' dan akan dihantar esok. Yang menyedihkan aku xsempat siapkan pada malam ni akibat dari mengantuk sampai tersengguk-sengguk. Tapi bila part tulis entry ni rajin la pulak aih....So esok aku kena ambil masa lunch and lepas kje siapkan assignment tu. Hope dapatla siap kan. Insha'Allah.

Next, aku dah siap print Booking untuk hotel di bandung. Aku booked 3 malam di Hotel Cihampelas 2, Jalan Cihampelas tu. Hope ok la walau tidak stay area Dago.

Another things is, aku dah buat web check in pergi dan balik siap-siap. Tapi aku terlupa ambil insuran perjalanan. Ada tak sesiapa yang tau ape yang patut aku buat if nak tambah travel insuran Air Asia tu..

Supir pon aku dah bayar half..tapi bukan untuk semua trip la..1st day (pickup dari Jakarta dan hantar ke Bandung hotel), 2nd day ( Tangkuban Perahun and FO ) hari last untuk hantar semula dari Bandung ke Jakarta. Itu sahaja buat masa ini.

Esok baru nak packing bag..xsempat manjang aku ni...Lagipon en hubby baru datang esok malam..huwaaaaaaaa

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template