Saturday, April 30, 2011

HLG first light graffiti gathering @ Kuala Lumpur.

Lama  tak sempat update story aku yer..sampai story trip ke Bandung pon lom sempat ku update..insha'Allah kalo tiada aral by next week ku cuba untuk update. Bukan ape balik dari Bandung ku sungguh busy siapkan assignment dan hadap paper final exam. Today, Alhamdulillah i manage to finished two paper for second semester final exam. Ada lagi satu paper next week. Berdebarnya sebab paper tu aku memang blur.. no idea at all...

So ..malam ni kebetulan ada tertengok activity geng  HLG aku rasa nak join, Tambah2 adik2 aku yang kaki camera pon nak join. Aku yang xberapa kaki camera ni pon nk join. Nak angkut jugak la camera ku tu...nk belajo ape yang die tunjuk (boleh ke?). 


So detail pasal tu sila baca kat bawah..:





HLG first light graffiti gathering @ Kuala Lumpur.
30th April 2011
9:00pm (night)
@ Dataran Merdeka (kumpul tengah2 padang)

-Basic Photography talk by Macha Farizal
-Light Graffiti/Tagging talk by Apai Biszign
-Abstract Light Painting talk by Firdaus Herrow
-Star Trail talk by Yuzairi Yusof

- HLG Light Graffiti Trick and Tips Sharing
- How to set your camera for Light Graffiti
- HLG style Light Graffiti Demo

FREEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
have DSLR
don't have DSLR
only have compact camera
only have film camera
only have lomo camera
only have handphone camera
ALL are invited!!
just bring along your smiley faces =)


Enquiries:-
biszign@gmail.com
http://www.facebook.com/biszign
http://www.facebook.com/hikarimojilightsgraffiti
http://hikarimoji.blogspot.com

Feel free to tag, or copy/download this flyers and share it at your wall or album =) thnx for spreading the words.. c ya there beautiful people!



Jumpa di sana ya..........
Tengah berkira-kira untuk pakai baju yang ku beli aritu dari HLG...baju pertama HLG...yeay..limited edition..nanti aku upload nanti gambar baju tu.

2 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template