Friday, April 8, 2011

Honeymoon at Cameron Highland - 3rd story

Next is 3rd part of my honeymoon story. Nothing much to story here because i'm to sleepy. Tapi aku masih cuba menguatkan daya mata aku ni. Untuk hari ke4, aku sempat g pasar pagi (padahal setiap pagi aku g pon).

Makanan feberet aku ialah jagung bakar, boleh dikatakan setiap hari aku akan pergi cari jagung bakar.Harga semua sama je di mane-mana. Tempek gambo boleh tak...tak mau story panjang-panjang dah..mataku dah kuyu.

Jom layan gambar-gambar  lagi..zzassttt

at Heritage Hotel, Cameron Highlands. Sungguh cantik dan nyaman je tempatnya nun jauh di atas bukit.

View dari hotel lagi

 Cactus Valley...ada gambar tertinggal untuk diupload

 
ni pulak di MARDI.rasa nak tidur je masa ni

Shopping roses sikit before back to KL

Itu sahaja update citer aku buat kali ni..next other story pulak..

2 comments:

Farra Dhelina said...

ctknya roses!! sukaaa..mcm2 kaler ade kan!

Unknown said...

tau xpe...naik gila tgk roses neh..murah je..semua kt tgn tu RM15 kot..ke RM10..xingat dah

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template