Friday, November 11, 2011

11.11.11

 
Wah..tak disangka rupanya arini tarikh cantik laa.. 11.11.11..nice combination.. semua orang pasti nak abadikan unforgettable moment pada hari ni kan.

Ada kawan aku malam ni akad nikah..so esok g kenduri nya. Naseb xjauh..dekat Klang Lama punya area je. Kalo x..jenuh jugak aku. bukan ape aku takut xsehat je. skang ni muntah makin menjadi-jadi. Malam smalam pon dah muntah darah. Huwaaa..menakutkan sampai skang aku dah xde selera. Orang kata normally after 3 months pregnancy, selera makan akan pulih. Tengok aku dah 4 bulan setengah, selera makan maintain sama macam dulu.siap makin kurang aku rasa.

Aku ade dengar HotFm, Faizal Ismail pon menantikan kelahiran baby nya arini jugak. Bestnya kan.
So layan zasst ajela..

Untuk aku, tak de ape melainkan x sabar nak balik keja...tidooooo..aku memang cepat tido aje skang..maybe penat lepas muntah teruk. Seksa jugak. Tapi apekan daya, ini semua ujian dariNya. Sabar ajela..Doa smoga episod alahan aku cepat berakhir. Amin

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template