Monday, November 14, 2011

Good Luck to All SPM students

Pejam celik, pejam celik...sekejap je dah sampai date :


Dengan ini,hari ini merupakan hari bersejarah kepada semua pelajar SPM cz mereka akan menduduki kertas pertama mereka iaitu BM and Pendidikan Seni Visual.
Adik bongsu ku tidak terkecuali.Dia sekarang menduduki peperiksaan SPM di Sek Men Keb Kota Bharu, Kelantan.

ADIK....Kami semua satu family wish u all da best. Kami doakan kejayaan untuk adik.Amin Insha'Allah.



Nota Kaki : Teringat zaman aku amek SPM dulu. Ada dua paper aku weng, Satu paper Add Math - aku diserang migrain yang teruk. Tapi Alhamdulillah result menyebelahi ku.
Lagi satu paper Biologi... agak biul...Naseb malam exam aku mimpi satu soalan essay and Alhamdulllah soalan tu keluar dan aku sempat buat short revision pasal 'soklan spot' ku itu. Tapi agak haru aku bantai tido time paper 2 Biologi. Aku hanya tersedar slepas dikejutkan oleh pengawas peperiksaan. Ape lagi aku sambung terus essay ku itu dengan menulis sejarah kemerdakaan Tanah Melayu. Sempatla 3 baris aku goreng essay aku. At the end, aku macam mamai paper ape tu. Tengok balik soklan peksa, baru kantoi....so potong jela line yang tak berkenaan.
Alhamdulillah result Biologi aku kredit walau x excellent mane cz aku memang x suka Biologi..hehe

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template