Wednesday, July 18, 2012

Mac Studio - Berjaya Time Square

Semalam en abi ajak g Midvalley lepas keja. Katanya nak belikan aku iphone. Woww...bestnya
Hadiah besday ..tapi besday daku bulan 9...kira okla kot jadi hadiah besday sebab takut stock xde.

Memandangkan dah lewat petang, aku mintak adik aku tolong surf kat mana ada lagi stock since Machines Midvalley dah out of stock.
Banyak tempat kami call semua nya takde dan paling tidak jawapan hanya

" Iphone 4s kaler hitam 32GB" sahaja ada lagi stock.


Aku nak 16GB sajer... kaler putih..



Tiba lepas solat Asar adik aku cakap...dah call Mac Studio Berjaya Time Square.




Ada lagi stock..dia dah mintak derang reserve satu unit untuk aku...tapi dengan syarat kena g sebelum pukul 9 malam.




Raihana sudah pasti ku angkut sekali Aduh kat sana asek nanges.. Hehe nak ipad kot..wakakakaka mane mau..tentulah nak susu...naseb ade ruang baik...daku kasi la dia nyusu sementara en abi settle bayar dan daftar ape sume.

 Hehe akhirnya dapat jugak daku miliki iPhone 4s..orang lain dah advance..hhehehehe tapi kira okla jugak..dapatla layan Viber, WhatApps ape sume ngan gang-gang aku....

2 comments:

mek yusz said...

welcome to apple club..hikhikhik...kena senaman jari2 tu...heehehe...patut cari ambank semalam..pah mu amik yg 32G??32G ok dah..aku pun insyaallah akan grab 1 sbg pengganti 3gs aku..huhuhuhu...mmg puas ati la amik iphone...

Unknown said...

hehee baru join apple club... hurm aku grab 16GB jah yus... lgpon 32Gb ade hitam.. xnak aku... mu amekla cpat..leh gang same2... tp tula..senaman jari tu..adeii

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template