Thursday, September 6, 2012

Dating dengan member lama

Semalam lepas keja balik ambil Raihana dan siapkan dia untuk bawak dating. Masing-masing datang sendiri ....en hubby masing2 kojer...bz kate kan..takpe next time kita arrange dating with hubby plak..

Lenanya tido....ummi dah make sure sayang kekenyangan sebelum bawak berjalan.


Jeng je jeng..sian kat Yah dan anaknya Sara tunggu kami lambat sikit sampai. Aku sempat sediakan air panas untuk Yah since anaknya menyusu botol. Ngam-ngam aku nak ejas stroller, Ita plak sampai, yeay ita parking tak jauh dari keta ku..

So, kami cari port...hurmm..Kenny Rogers since ade tempat privacy untuk ibu-ibu macam aku neh..hehe lagi pon ok sket dari pandangan khalayak bila mana anak-anak kami meragam..hehehe


 Raihana with auntie Ita.yeay

Sembang..makan...tapi sian kat Yah..Sara macam wat hal...tapi takpe Ita cekap bergilir amek alih untuk bawak Sara jalan. Aku.. aku plak duk jaga Raihana la..huhu dan dan je nanges nak berdukung..hehe

Pic sebelum balik...


Dah...bergambar dengan Sara..fuh pandai betul ngajuk org...matanya bulatt sangat..geramm i..

So..pastu balik...next agenda harus plan utk gath kat rumah sesape..leh ajak geng lain jugak nih...


0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template