Monday, January 21, 2013

Beli Printed Fareeda Combo Online

Skarang ni daku dilanda demam Fareeda lagi skali. Aritu ingat tak nak berkecimpung tapi sejak leh order tudung aku makin sakan plak pakai Fareeda nih.

Terkini koleksi aku membelasah butterfly printed (setelah jenuh suruh cousin aku carikan secara online). Finally dapat seperti yang aku nak tapi combo dengan kaler yang aku dah ada. Nasib reseller tu bermurah hati kasi tukar kepada strawberry color. Pon i wish nak kaler ni jugak.

Pejam mata bulan ni belasah 4 helai..arghh . Dapat kalendar kecil skali..Okla sket...dari takde dapat ape-ape kan.




Layan seround...

Sesiapa berminat nak dapatkan tudung Fareeda pada harga boleh kautim leh contact saya ok cz baru dapat jumpa reseller yang leh jual special discount ..hihi



0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template