Tuesday, January 22, 2013

#

Raihana Bertudung

Tett...entry baik punya. Kecik-kecik daku dah test dia kasi belajar bertudung. Ni saja aku kenakan inner tudung kat Raihana sebab teringin tengok muka dia bertudung. Tangan dia asek tarik je sebab tak selesa. Tapi daku sempat snap gambo nya dengan bantuan en abi.


4 comments:

ummi zayda said...

ahaks..mek ana comei pkai tudung..nmpk tangan abi dia pegang tgn kecik tu..hehehe

Zierwa Zainal said...

ala..comelnye.. kecik2 la kne ajr pkai tudung.. nnt besar die dh faham da..:)

mek yusz said...

batrisya plop,kalo pkai tudung,dia x usik...ada skali tu,dia tido dgn tudung,nyusu pun dge tudung :)

FIeZa said...

ngah: hahaha tula jenuh nk amek gmbo ni ngah

yus: terbalik nga raihana

Follow Us @soratemplates