Wednesday, July 6, 2011

Friendly netball match with visitor

Last week punya entry ni sepatutnya, tapi disebabkan bizi tahap melampau aku hold until arini. Ok kan.
Actually ada visitor datang untuk melawat kilang Ajinomoto. Diorang datang waktu petang around 6.30 kot sebab diorang datang lepas waktu diorang kerja. So sebelah malam diadakan tarian poco-poco, futsal and netball match and visitor siap persembahkan tarian lollipop.memang terbaek la...

Untuk netball and futsall match..naseb baik menang..and aku selaku 'WA' untuk Ajinotomo netball team diserang hendap oleh 'WD' nya. Ade satu part tu aku tergolek ditolak olehnya. Tapi dkt first half aku kuar la sebab sakit dada (akibat lama stop bersukan..last bersukan time g gym before operation last month). Mase second half tu 'WD' yang lasak tu kecundang, kesian dia kaki krem ke terpeleot x sure.

Jom layan lagi gambar malam tu.

 my team

visitor team with us

okla malas nk upload gambar plak. sebab mcm weng je komputer neh..aku nak layan forum Ratuhati jap.

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template