Sunday, July 17, 2011

Malaysia Vs Liverpool

Petang smalam aku dengan selambanya keluar rumah kul 5pm...aduss...skali kuar traffic light depan rumah dah bersusun kereta..Dalam hati aku dah agak..sure eksiden sebab depan tu xpernah jam.. Rupanya orang parking tepi jalan nak g stadium. Aduh...Ini la hakikat terpaksa terima duduk dekat Stadium especially Stadium Bukit Jalil.. Tambah-tambah pulak tadi ade game Liverpool melawan Malaysia.

Apa yang aku perasan tadi most of Malaysian ni supporter Liverpool...Dengan aku sendiri pon secara tak sengaja tadi kuar berbaju merah putih. Adus.. Sampai polis xkasi aku u turn kat TPM...mesti dia ingat aku nak g stadium. Dahla sombong gila muka polis . Aku mintak nak u turn kot TPM xkasi. Padahal jalan tu kan bukan menghala stadium. Aku tengok ade je kereta lain lpas. Sungguh tidak adil polis bengong tu..Depan aku diberinya kereta tu lalu. Mana orang nak respek...pilih orang nak laksanakan undang-undang dia sendiri.


Akibatnya aku terpaksa u turn dekat roundbout Astro dan terpaksa merempuh lautan kereta sekali lagi. Hampeh..Akhirnya baru la sampai ke destinasi. Arghhh penat citer...Ape pon puas hati..Liverpool menang..
Haha walau dah tau result pon aku tetap nak hoorey...


Ok result dari game tadi:

Liverpool vs Malaysia 6-3 Highlights goals Video Liverpool Asia Tour 2011
Full match result final Score

Malaysian XI [3 - 6] Liverpool
27'    [0 - 1]    C. Adam (pen.)   
43'    [1 - 1]    Rahim       
69'    [1 - 2]    D. N`Gog   
70'    [1 - 3]    D. N`Gog   
75'    [1 - 4]    M. Rodriguez   
80'    [2 - 4]    Sali       
82'    [3 - 4]    Sali
 90'   [3 - 5]    M. Rodriguez   
90'    [3 - 6]    D. Kuyt 

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template