Saturday, July 23, 2011

Fridge and Washer Machine sudah sampai

Actually dua barang ni sampai dua hari lepas. Aku pening kepala bila terkejut tengok besar pulak dah fridge ni. Masa kat showroom rasa biasa je..haha..leh pulak gitu..

Sama macam washer machine. Aku ingatkan xla besar sangat. Tapi itu la sizenye kalau dah 12.5kg. Ini kerja en hubby. Dia yang beriya-iya nak yang besar. Aku tak kesah sebab aku prefer design luar je. Hahaha. Yang penting fridge warna pink putih. Haha pinkish plak dah tema dapur aku.

Ni kalau tak masak lagi..tatau la ape nak cakap (kata en hubby)
Haha..i'll try my best bie..


Alamak gambar xclear. Nanti aku snap lg. Free gift dari LG pon cute. Nanti aku upload.

4 comments:

Elyda Mama Lydya said...

Jom kito pakat msk..aku msk ns mu msk lauk..haha..

FIeZa said...

wahahahah lydya kene tlg aku masokla gitu gak..ngeh ngeh....

Anonymous said...

snap smula..x napok mesin basuh pink mu tuh hihih

Unknown said...

horm..nati aku snap..weii mesin basuh aku kaler koko la...bukan pink..lawok mu ni..fridge je pink putih

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template