Wednesday, May 30, 2012

Support Pride di Hari Belia 2012 Putrajaya

Ahad aritu aku meluangkan masa bersama Raihana dan en asben ke Hari Belia 2012 bertempat di Putrajaya. Nak diikutkan aku memang tak kan pergi punye ke tempat panas dan sesak dengan orang sampai nak parking pun susah. Tetapi disebabkan company asben (bukan dia boss..hehe) aku join la untuk bagi support.

Kami hampir patah balik disebabkan jalan banyak tutup. So aku ade idea g kot jalan belakang memandangkan drift tu bertempat dekat bangunan Mahkamah dan Imigresen. Actually company ni (PRIDE) sponsor dua biji kereta drift aritu. Sticker PRIDE pon besar kat kereta tu.

En asben bersama tokei Selangor


Raihana pon amek berkat jugak...


En asben selaku ketua untuk negeri Kelantan pon kena g support. Amik berkat sikit. Harap lepas ni kalo sape2 berminat nak jadi dealer especially Kelantan area buleh contact kami untuk berurusan lanjut. Hehe Promot kejap.

Sijil penghargaan...



Kepada sesiapa yang nak tau, PRIDE ni ialah jenama minyak pelincir yang baru di pasaran di Malaysia. Import khas dari Dubai. Company kami selaku wakil tunggal untuk Malaysia mendapat peluang untuk memasarkannya di Malaysia. So untuk Kelantan, en asben akan incharge.

Aku dan Raihana jugak amek aura drift. Walau panas kami rileks je...cz dapat berteduh kat booth Pride. Hehe.

ummi pon nak possing dekat banner Pride


 Layan jugak possing...


Model Pride ke?...hehe


Ape pon performance PRIDE memang baik punyer la. Kami semua dah gunakannya dan big boss sendiri pon dah gunakan dekat Subaru nya. So ape lagi....bertukarlah kepada PRIDE.

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template