Wednesday, June 13, 2012

First Outing at KL Shopping Complex with Raihana

Ahad aritu, pertama kali aku with en asben bawa Raihana ke Midvalley dan Sogo. Kami belum beli stroller lagi untuknya so just dukung macam tu jer. Gilir-gilir dengan en asben tapi most of the time of course la si dia yang kena amik tanggungjawab itu.. Yeay..

Aku hanya g Vinci , Jusco dan sempat makan kat Food Court nya..mana lagi kalau bukan Portuguese Grill Fish.
Memang sedap betul...

termenung duk pikir banyak nye kasut kat sini..



Pak Uda..ni adik aku yang belajar kat UNISEL



Aku punye lauk...Bawal  + petai


Time makan...Raihana atas riba aku.susah kan takde stroller..harus pergi cari stroller next week.


Selepas tuka baju kat jusco...mood ceria


Alamak..sudah tidooooooo

Pastu kami gerak ke Sogo...kat sana tak dan nak snap gambo sebab Raihana dah tido dan aku kepenatan.






4 comments:

Fieza Sani said...

amboi,raihana..kecik2 lagi dah round MV ngan SOGO..caya ler..

Unknown said...

auntie...harusla ikut..kalo x...raihana kene duk umah sorang2..boringgg..hehe

Fieza Sani said...

Kecik2 sudah tau boring..hehe..advance bdk2 skrg.

e.l.i.z.@ said...

Bakpo aku napok mu kuruh????

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template