Saturday, June 30, 2012

#

Raihana merajuk ke?

Aritu en abi janji nak amek Raihana awal..tapi skali kami terlambat sikit gara-gara ada urgent kena beli barang sikit. So masa balik tu ku tengok Raihana macam diam je... (marah ke..hehe xkan dah pandai marah)


xnak pandang kami...wohooo majuk yer..


 terpaksa tukar posisi untuk snap gambo sayang


Malam tu boleh tahan dia menegur suma orang dalam rumah..bising je dengar ape yang dibebelkan entahla...hehe

5 comments:

Ummi Zayda said...

waaah..bleh tahan gak mek zara ni majuk..pas ni bwk die g jenjalan pat yg happening..biar trubat sikit..huhu~~

aquagugurl said...

Eh,eh..kecik2 dah pandai majuk..comel je raihana ni :-)

PurpleSakura said...

semestinya lego land...skang blum leh bawak lg,,nnt dia dh pandai main2 sikit br best bawak dia

mek yusz said...

tu dia, mekna ngaju....

PurpleSakura said...

haha..dah pandai ngaju

Follow Us @soratemplates