Tuesday, June 5, 2012

#

Sending Raihana to BabySitter Home

Semalam aku start hantar Raihana ke rumah babysitter sendirian cz en asben dah pergi Perak. Alhamdulillah takde kerenah cz dia hanya memandang sekeliling dengan muka mengantuk. Masuk kereta terus dia tidur dengan lenanya.

Masih gelap cz keluar awal sikit nak isi minyak keta.


Arini aku kuar lambat sikit sebab school holiday. 

 Sorry dear..ummi terpaksa angkat sayang tengah tido..Dia tak menangis pun macam paham kot aku nak g kerja. So dia tak de la nak buat hal.. Bagus betul anak ummi.


Raihana plak sepanjang jalan tak tidur tapi mata asek tengok kiri kanan jalan. Suka agaknya.

Termenung ....



Jeling ke ape tu sayang...


Dah pandai respon bila ummi panggil nak snap gambar nye...

Tak sabar nak tunggu 4.50pm...nak balik jumpa chenta hati ummi....

No comments:

Follow Us @soratemplates