Monday, June 4, 2012

#

Melayan Raihana Punye Kerenah

Semalam pukul 11 pagi en asben dah bertolak balik ke Perak. Yang sweet nya masa tu Raihana tengah tido. Bila abi dia g bisikkan kat telinga cakap duk diam-diam. Abi dah nak balik..serta merta dia buat muka nak nangis dan nangis. Bila abi dia angkat dan peluk baru dia diam. Kebetulan ke ape tatau la kan..

So semalam aku sendirian menjaganya buat kali pertama. Seharian melayan kerenah Raihana yang asek merengek mau aku berada disisinya. Nak ape lagi kalau bukan nak menyusu. Manja betul.

Bila dah tido, mula la aku snap gambar dia. Saja takde keje. Hihi. Jom layan kerenah Raihana on last weekend.

Kuat nye menangis...


 Malu la plak.


Erkkk..


Buat muka lagi..


Menggeliat plak.


 O oooo ooooo


Alamakkk....


nak tido la tuh


Dah...jatuh sudah dari bantal

2 comments:

Ummi Zayda said...

wah..anak dara ko ni..bleh tahan meragam die..kang suruh apis pinang bru tau..:P

FIeZa said...

mmg leh tahan....hahhaha suh apis pinang..wakakak xmakan saman...

Follow Us @soratemplates