Saturday, April 7, 2012

Admission di HUSM

Lepas keluar HSM (Hospital Sri Manjung), balik kampung rehat sehari. Esoknya pergi HUSM. Skali terus kena admit lagi.

Amat la sedih tapi cukup aku katakan Dr kat situ ada dua orang aku blacklist and most probably aku akan buat surat complain terhadap dua doktor ini. Tiada etika kerja. Tak hormat kita sebagai manusia. Memperlekehkan orang. Siap tak percaya aku nak Pakar Perdana.... Yelah ingat kita tak mampu.. Tapi takpe.. Allah dah mempermudahkan segalanya. Syukur padaMu ya Allah.

Tersadai sementara tunggu en hubby register masuk ward.


Doctor sedang interview aku.. hehe doktor ni sape lagi... Adik aku la..kebetulan dia incharge O&G time tu.. tq Dr Dell cz layan kakak mu dengan baik...


En hubby yang setia menemani ku walau di mana sahaja berada.. I love u so much bie....


Kuih yang ku cari kat KL tak jumpa-jumpa..Akhirnya mak bawakan time aku duk kat ward..Aku tak tau ape nama kuih ni..tapi aku just panggil kuih topi...

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template