Wednesday, April 4, 2012

Entry tertangguh sebelum bercuti

Salam..warm up kejap setelah sekian lama 'bercuti' dari dunia blogger. Banyak hal yang terjadi suka duka tetapi terselit kemanisan dalamnya. Amat manis.

Sebelum tu saya nak update entry tertunda yang sepatutnya diupdate sebelum 'bercuti' panjang aritu.
Last saya kerja aritu rasanya 10hb March.. saya siap kemas meja sebab dengar-dengar akan ade 'visit' dari team 5S untuk spot check. Aritu dah dapat 3 red tag. Kantoi...

Meja saya....
 

Ni pon meja saya..hehe meja yang same..view berlainan

Ni plak esoknya Sabtu saya sempat g rumah kawan alam maya saya, First time jumpa. Nak tau kami ni mula kenal sejak sama-sama usaha untuk pregnant. Macam-macam story kami share...susah senang...semua kami share. And aritu sempat berjumpa Tiey with baby comelnya for the first time. Masa tu si comel baru umur 3 bulan..


Kat rumah Tiey di Gombak

Lepas tu langkah dipanjangkan ke Midvalley (sempat lagi tuh)... sebab nak g Mom dan Baby Exhibition. Tapi g pusing dalam 20 minit je sebab bosan. Then kami terus g food court..isi perut la ape lagi...

Snap tiang tempat parking... senang ....


Eh eh...ade plak Ajinomoto kat sini....hehe terselit jugak kompeni ku..eh silap kompeni pat aku kojer la
 

Interframe skejap

Lepas tu..balik sebab penat giler...

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template