Friday, January 13, 2012

Citer belum abis

Citer belum abis... Ade lagi buat aku bengang
Kalo privacy orang tu tak payah la kacau... Ni bila x puas ati status fesbuk aku ko hack facebook aku..copy message aku.. Print eh..
Then guna orang tengah bagitau semua tu..What FORRRR...Some more libatkan ramai pihak..

Sebenarnya sebelum nak perang ni..check dulu kita ni ready ke tidak.
Permasalahan tu datang nya dari siapa...
bukan dari aku.. Tapi dari orang yang memaksa aku mendengar citer kau.
Siap ugut nak bunuh diri la ape..
aku bagi nasihat setakat termampu
Now....mcm ni jadinya..


Hack la...buat la ape ko nak buat..
aku bukan buat citer pon pasal ko..dah memang realiti...
Bila dah tak leh terima kenyataan..banyak pulak citer cuba ko kaitkan..

Skang nak call...nak jumpa nak cari aku..Haa cari la..aku tak ke mana pon.Ade je kat rumah...tak de rumah ade je kat opis... Nanti aku pon akan citer hal sebenar..Dah lama aku pendam citer citer ni..Macam nak sangat dengar aku citer balik kan..OK aku akan citer balik kat semua orang yang ade tu nanti..

Nanti kita tengok sape jilat ludah seniri semula. Aku tengok dah banyak kali dia jilat ludahnya tanpa segan silu. Eiii yerkkk....

Kesimpulannya...kalau dah org macam ni..kenal berpuluh tahun pon tak guna.. menyesal pon ade....
hurm x sabar nak dengar record perbualan yang panas....

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template