Thursday, January 26, 2012

Selamat Pengantin Baru untuk Anep and Peya

Masih belum terlambat untuk wish Selamat Pengantin Baru untuk adik laki ku, Anep dan juga adik ipar ku, Peya. Mereka berdua selamat diijabkabulkan pada 23 Jan 2012 bertempat di Kg Hujung Bandar, Sik Kedah. Mak oii jauhh nun di utara sana.

Semua adik beradik ku join eh silap ada sorang yang tak join iaitu adik bongsu ku, E-Din cz dia kerja.
Aku and en hubby gerak dari KL pukul 6.40pm (after beli buah untuk hantaran) dan sampai sana pukul 11.30 malam kot. Malam tu perjalanan asek hujan je so kene slow lagipon bila exit Gurun kami kena cari Sik Inn. Fuhh jauhh sangat-sangat tapi kami berjaya sampai tanpa sesat. Sebelum tu kami mengisi perut di restoran berhampiran.. Memang terbaek la...suka sangat masakan ala siam nya.

Nak update gambar pengantin di next entry cz aku xbawak kamera cz xde kamera dah. So just snap dengan hp yang mana sempat je. So aku tunggu adik aku publish gambo baru aku update kat blog yer.

Aku just update citer kami sepanjang di sana saja.

With My Sis (kanan) and My Cousin (kiri) before majlis akad nikah.

Lepas majlis pergi serang ladang anggur.

Gambo kat sini pon tak sempat transfer. Guna kamera hp en asben je cz hp aku tertinggal dalam keta. Tak larat nak patah balik amek hp.

4 comments:

Unknown said...

upload la pic anep kawen...heheh..

Unknown said...

aku xde amek....semuanya dapi yg snap cz die bawak kamera..elah pon..tunggu depa upload br aku update

mek yusz said...

Congratento anep&peya dgn ucapan jgn EMO2 kalo tgk bola Kedah vs Klate nnt..hikhikhik...tahniah jg pd mu,fieza sbb dpt adik ipar baru..aku xsbr gk nk dpt biras..hehe..

Unknown said...

esok pengantin mai umah aku...
mu xsabar dpt biras eh..ade la gang sikit

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template