Thursday, January 5, 2012

Insiden berdarah di bilik air

Tetttt.. mamcam serius je bunyi nye.. yer memang serius sebab saya kene MC smalam. Bangun pagi nak solat Subuh, terpegang sinki toilet walau xpegang kuat tapi sinki yang menanti masa cz longgar tu gedeganggggg jatuh.. haha berderai... aku dengan muka mamai terus cakap dalam ati..haa dh pecah...kene hati2 jangan terpijak serpihan tu sudah takut luka.


Gambar sinki terjatuh tak sempat snap cz adik aku dah pasang balik kat tempat asal untuk memudahkan kami mencuci bilik air.

Dalam pada berhati-hati tu rupanya kaki ku sudah terluka tanpa disedari. Agak banyak darah keluar. Dahla lap dengan kain pon sampai nitik2 atas lantai. Aku pikir tak boleh g keje ni cemana nak drive tambah kaki kiri cz kene tekan clutch.
Gambar kaki ku sesudah dilap darah dan disapu minyak gamat. Lepas sapu minyak gamat baru stop. Tapi aku kene lap balik lantai cz darah nitik2 sampai kena solat subuh lambat sikit. 615am kena..solat 650..lewat sikit....nak buat cemane aku tatau nak stop kan darah cemane. Call adik yang doctor pon dia blur baru bgn tido ke ape tatau la.


Sebelum lantai dicuci aku just pakai selipar ni dalam toilet.. Pink hokeyy...


G clinic doc x buat ape2 cz luka macam dah tertutup cz aku sapu minyak gamat. Lagipon kul 11 am baru aku g clinic.. hehe ni gara-gara kejutkan driver a.k.a adik bongsu aku tu nak mintak dia anta aku ke clinic. Doc bagi ubat tahan sakit, antibiotik, surut bengkak and krim sapu. 
Ape pon aku bersyukur cz aku tak de la terjatuh ke ape smalam. Alhamdulillah.

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template