Thursday, January 12, 2012

Kalau Dah Perasan Tu.. Susahlah

Sebenarnya entry ni dah lama patut aku tulis.. Tapi dek kerana bz ngan Exam last Monday aku hold dulu. Ni pon ade exam lagi Sabtu ni. Tapi aku macam leh luang sikit masa nak update entry terbaru.

Aritu aku ade buat wall post kat facebook. Alamak tak boleh nak screenshot pulak cz kat opis ni block facebook. Nanti aku buat entry lain... Sebab dalam komen-komen tu membe baik aku Eliza pon ade menyampuk. Bila dah menyampuk dah tak pasal-pasal aku saje kenakan dia sebab dia memang ade orang tak puas ati dengan kelebihan dia ada. Memang teruk orang tu. Kesian kat kawan aku tu...Aku la menjadi pendengar setia sehingga aku sendiri pon terkena tempias dek stalker nya tu.


Tapi nak dijadikan cerita ada pulak orang yang perasan macam aku cakap kat dia. Actually aku ade sorang kawan yang kenal dari sekolah..Bertahun tahun maa kenal.... Memang baik... Saje buat wall post nak kenakan dia.. Tapi tup...Zasstt..ada orang lain terperasan. Adeiiii.... Memang di wall post tu aku luah je ape aku rasa dah jadi campur aduk dah.Siyes tak sangka plak laa jadi camtu.Orang yang tau citer ni dari awal saja tau nape aku post gitu kat fesbuk. Pada orang lain tu dia memang tak tau citer asal tu pasal depa xde nak komen2...



Bila dah jadi camtu.. Now i know laa...Siapa makan cili rasa pedas. Tak sangka la pulak kan...Kawan-kawan aku baca pon tergelak dengan statement orang perasan tu..Orang tak sentuh hal dia ponn...

Nahhh..amek cili ni makan lagi dah nak sangat makan cili kan...

P/S: Untuk Ms Suri...,saya dah jumpa cari cemana nak tau orang remove or block kita dari Facebook. Nanti roger-roger. Kebaboooomm molek..

Ape pon jangan tuduh orang sembarangan kalau tak tau citer .....Saya tau awak bagus ..Awak hebat..

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template