Sunday, January 22, 2012

KUTU MEDELA FREESTYLE BATCH 16

Hurm sejak awal pregnant lagi aku bercita-cita untuk fully breastfeed baby ku itu nanti. Ni sebab tengok kawan aku kat opis maintain je dapat fully breastfeed untuk kedua-dua anak nya sehingga skang..bertahun jugak la..dekat dua tahun dah usia anak 2nd nya. Memang respect beb ibu bekerjaya dapat disiplin kan diri untuk fully breastfeed untuk anaknya.

Survey punya survey maka aku tekad untuk memiliki Medela Freestyle breast pump.


Aku takde la nak beli cash.... harga pasaran kalau tak silap RM2200. Fuh... So aku surf punya surf jumpa blog ni... http://www.littlecaliphheaven.com/

So aku terus sms nya untuk booking join kutu batch 16. Yezza still kosong. So aku booked untuk March 2012 (since aku punye dua 20 April 2012...)

Bukti aku dah booked untuk March 2012
Kepada sesiapa yang tercari-cari untuk join kutu Medela Freestyle ni..sila la ke website kat atas tu.
Bayaran RM274/month setiap bulan sebelum atau pada 27hb. Jumlah bulan = 6 bulan. So aku kira-kira total cost= RM1640. Jimat.

2 comments:

Unknown said...

weh...bakpo mu beli mahal2 sgt...rm300 da bleh dpt pe..murah n kuailiti...kt KL ade jual gak..

Unknown said...

xpe..pelaburan..lgppon kawan2 aku beli yg biasa2 pon kene tuko2 beli yg lain akhirnya..membazir jugak..

so beli yang bagus terusla senang..harap2 tak membazir

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template