Wednesday, January 25, 2012

Happy New Year

Masih belum terlambat untuk aku buat entry untuk wish "Happy New Year" kepada kawan2 Cina.Jumaat lepas di opis ada buat sambung pre-Chinese New Year. Semua orang dijemput. Aku pon join untuk makan-makan.

Gambar makanan belum dapat lagi cz belum diupload so aku just nak update surprise yang aku dapat aritu. Aritu diorang buat surprise untuk semua orang ade cabutan ang pow dekat pokok tu. So sape yang bertuah dapat la duit maksimum RM10 dan minimum RM1. Ada jugak yang dapat wish dalam Mandarin. Tu kene mintak bantuan rakan-rakan yang paham tulisan untuk translate kepada korang.

Part aku, aku dapat ang pow RM10. Walau amount tu kecik tapi aku happy sebab dapat something. Thanks..

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template