Saturday, February 25, 2012

Makan Asam Pedas di Kg Pandan

Erm sambungan dari previous entry. Lepas solat tu menggagau jugak cari kedai ni. Rupanya mudah je nak cari. Bawah flyover kat tesco Ampang tu belok kanan...Tak jauh dari situ ada kedai nya seblah kanan.

Aku order ikan parang manakala en hubby plak ikan ape tah..eden dah lupo..hehe

 
Restoran Asam Pedas Melaka.


 Dia campur dua dua ikan di dalam ni. Yang special kat sini kita pilih sendiri ikan mana yang kita nak then tunggu kejap diorang buatkan untuk kita. Then leh makan.


 Tambahan lauk, ulam-ulaman and sambal belacan ..perghhh memang terangkat la pedas nya.


 Nasi dua opss..en asben mintak nasi tambah satu. Air kami order Kopi O Ais. Aku nyaris mau order lagi air tapi tak jadi cz perut dah full.

Sebelum masuk kedai, aku dah muntah teruk gila dalam keta. Naseb lpas tu tak ganggu selera makan. Makan macam biasa. Alhamdulillah.


3 comments:

Unknown said...

sedap ke...bleh tahan gak selera mkn ko ye..truskan..selagi bleh mkn, makan je..da dlm pantang x bleh mkn sesuka ati...

mek yusz said...

tepi jale ko?tgk mangkuk asam pedas tu mcm besa g...area ampang..tp aku xtau nm tempat...huhuhu

Unknown said...

zayda: selera la dh lapo gile....

yus: ha'a tepi jale..natila one day aku bawok mu neh...

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template